ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ

“Solway Investment Group” упроваджує порядок та механізми подання і розгляду звернень, що дозволяють постраждалим і потенційно постраждалим сторонам проміж компаній та проектів, в які інвестує “Solway”, висловлювати сумніви та звернення, в тому числі щодо прав людини.

Крім визначення, запису, оцінки і надання своєчасних відповідей та рішень у тісному діалозі з потенційно постраждалими ключовими партнерами “Solway”, процедура призначена доповнювати власні механізми портфельних компаній, що стосуються звернень.

Мета – запобігти, максимально зменшити або усунути існуючі та потенційні конфлікти, пов’язані з Групою або компаніями і проектами, в які інвестує “Solway”.

“Solway” зобов’язується щомісячно відслідковувати звернення, які надаються до портфельних компаній.
Повага до співробітників, клієнтів, ділових партнерів, органів державної влади і місцевих громад, неурядових організацій та інших членів громадського суспільства забезпечує нам успішну співпрацю, підтримуючи довіру і прозорість.

Механізм подачі та розгляду звернень допомагає досягти наступних цілей:

– визначення звернень постраждалих ключових партнерів “Solway” або портфельних компаній за допомогою простої й доступної процедури;
– створення процедури для запису, оцінки будь-якого звернення, отриманої будь-яким ключовим партнером, і реагування на неї;
– забезпечення чіткого і прозорого процесу будь-якому ключовому партнеру;
– забезпечення короткого періоду реагування;
– забезпечення існування різних легкодоступних каналів для отримання і передачі звернень

ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ

Основні кроки

Крок 1.
Отримання і відстеження звернень
– отримання, реєстрація, аналіз і первинна класифікація;
– сповіщення зацікавлених сторін.

Крок 2.
Розгляд і розслідування звернень
– розмова зі сторонами, які подають звернення або претензію;
– аналіз з усіма залученими сторонами;
– отримання перших даних.

Крок 3.
Розробка варіантів вирішення, підготовка відповіді і закриття
– утворення рішень для сторони, яка розміщує звернення, наприклад, за допомогою угоди про врегулювання;
– впровадження / виконання рішення.

Крок 4.
Відстеження механізму подачі і розгляду звернень, надання звітів і оцінка
– відслідковування домовленостей;
– інформування заявника звернення про стан її реалізації;
– оцінка механізму подачі і розгляду звернень у порівнянні з показниками управління.

Строки для виконання

Крок 1.
Підтвердження отримання звернення та її реєстрація – 3 робочі дні;

Крок 2.
Повідомлення про прийнятність або неприйнятність – 15 робочих днів;

Крок 3.
Рішення і повідомлення про відповідь – 15 робочих днів.
Строки по Кроку 2 і Кроку 2 можуть змінюватися в залежності від складності звернення.

Відповідні звернення управляються Керівним Комітетом із сталого розвитку і передаються йому для аналізу прийнятності та подальшого управління.

НАТИСНИТЬ ТУТ ЩОБ ПОДИВИТИСЬ ПРОЦЕС JPG ФАЙЛ

НАДАТИ СКАРГУ

Звернення можуть подаватися на адресу Побузького феронікелевого комбінату або до  “Solway Investment Group” за допомогою будь-якого із наступних каналів:

Електронною поштою: amaksymchuk@pfk.com.ua or db@solway.ch
За телефонами: +380675216363 +380675205222
У письмовому виді за адресою01011, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Панаса Мирного 16/13, кв. 3

 

* Потенційно зацікавлені сторони промислових об’єктів можуть подати звернення до Solway Investment Group, надіславши його електронною поштою на адресу db@solway.ch або звернувшись до офісу Solway у Швейцарії за телефоном +41417400400. Звернення подаються до головного офісу, коли вичерпано процедуру місцевого механізму розгляду звернень і після повторного подання звернення потенційно зацікавлена сторона вважає, що звернення не було вирішено.