Побузький феронікелевий комбінат доступно розповість підліткам про майбутнє гірничодобувної промисловості в соціальних мережах.
Міжнародна група Solway і Побузький феронікелевий комбінат постійно працюють над удосконаленням освітніх програм для молоді, а також беруть участь у розробці нових проектів, покликаних полегшити вибір майбутньої професії.
У вересні 2020 року Побузький феронікелевий комбінат запустив інтерактивний проект «ПІЧ», який поки працює в тестовому режимі. Головна мета проекту – в доступній і захоплюючій формі ознайомити підлітків із можливостями, які відкриває гірничодобувна індустрія молодому поколінню, а в ідеалі – підвищити відсоток школярів, які в майбутньому оберуть технічні або профільні дисципліни.
Інтерактивне спілкування з підлітками було вибрано через карантин і загальну ситуацію з вірусом, які показали, що і система професійної освіти вимагає нових підходів. Зросло значення онлайн-освіти, тому свою програму ПФК вирішив почати із роботи зі школярами в соціальних мережах.
«Ми прекрасно усвідомлюємо, що сьогодні гірничодобувна промисловість не є привабливою сферою діяльності для планування майбутнього. Багато в чому проблема полягає в уявленні, що до цих пір металургія зберегла образ фізично важкої професії «для справжніх чоловіків», і про її сьогодення мало що відомо. Світ змінюється: в сучасних реаліях до індустрії пред’являються дуже високі вимоги, процеси автоматизуються, і з’являється необхідність в таких професіях, як, наприклад, еколог, програміст, біоінженер. Ми працюємо, щоб вироблений нами продукт дозволив людству будувати космічні кораблі, розвивати медичні технології, виробляти чисту енергію. Ось про те, як саме виглядає промисловість сьогодні, які вона дає можливості в сучасному світі, чого варто вчитися, щоб йти в ногу з часом, і розповість проект “ПІЧ”», – пояснили на комбінаті.
Проект є інтерактивною платформою, заснованою на соціальній мережі Instagram із підтримуючим YouTube-каналом. Адреса проекту: Instagram.com/pitch.prjct. У розробці проекту брали участь фахівці з додаткової освіти, а також фокус-група зі школярів у віці 12-15 років, які допомогли авторам визначити найбільш ефективні канали комунікації, форму подачі інформації і теми, що цікавлять їх однолітків. Так було вирішено вести діалог із користувачами від імені анімованого дракончика Ферро, який простою і доступною мовою може розповісти про складні процеси. За легендою, супергерой Ферро живе на металургійному підприємстві, знає всі технологічні процеси зсередини, здатний задавати каверзні і незручні питання, руйнувати міфи і, якщо це необхідно, приходити на допомогу.
Згодом у планах творців з’являться інтерактивні екскурсії на металургійних підприємствах, навчальні онлайн-ігри, квести з фізики, хімії, математики та металургії, і багато іншого. Якщо ПІЧ зацікавить аудиторію і покаже гарні результати, то в майбутньому у нього можуть з’явитися мовні версії, що розраховані на підлітків з інших країн, де інвестор ПФК реалізує промислову активність.
«Ми сподіваємося, що ПІЧ покладе початок системному проекту з професійної орієнтації молоді. Ми відкриті до співпраці і з радістю вступимо в союз із навчальними закладами та освітніми програмами, зацікавленими в підготовці молодих фахівців, чиї знання застосовні, в тому числі, в металургії», – розповів про плани розвитку проекту директор ПФК Денис Шевченко.
UBR.UA