“Solway Investment Group” упроваджує порядок та механізми подання і розгляду звернень, що дозволяють постраждалим і потенційно постраждалим сторонам проміж компаній та проектів, в які інвестує “Solway”, висловлювати сумніви та звернення, в тому числі щодо прав людини.
Крім визначення, запису, оцінки і надання своєчасних відповідей та рішень у тісному діалозі з потенційно постраждалими ключовими партнерами “Solway”, процедура призначена доповнювати власні механізми портфельних компаній, що стосуються звернень.
Мета – запобігти, максимально зменшити або усунути існуючі та потенційні конфлікти, пов’язані з Групою або компаніями і проектами, в які інвестує “Solway”.
“Solway” зобов’язується щомісячно відслідковувати звернення, які надаються до портфельних компаній.
Повага до співробітників, клієнтів, ділових партнерів, органів державної влади і місцевих громад, неурядових організацій та інших членів громадського суспільства забезпечує нам успішну співпрацю, підтримуючи довіру і прозорість.
Механізм подачі та розгляду звернень допомагає досягти наступних цілей:
– визначення звернень постраждалих ключових партнерів “Solway” або портфельних компаній за допомогою простої й доступної процедури;
– створення процедури для запису, оцінки будь-якого звернення, отриманої будь-яким ключовим партнером, і реагування на неї;
– забезпечення чіткого і прозорого процесу будь-якому ключовому партнеру;
– забезпечення короткого періоду реагування;
– забезпечення існування різних легкодоступних каналів для отримання і передачі звернень
ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ
Основні кроки
Крок 1.
Отримання і відстеження звернень
– отримання, реєстрація, аналіз і первинна класифікація;
– сповіщення зацікавлених сторін.
Крок 2.
Розгляд і розслідування звернень
– розмова зі сторонами, які подають звернення або претензію;
– аналіз з усіма залученими сторонами;
– отримання перших даних.
Крок 3.
Розробка варіантів вирішення, підготовка відповіді і закриття
– утворення рішень для сторони, яка розміщує звернення, наприклад, за допомогою угоди про врегулювання;
– впровадження / виконання рішення.
Крок 4.
Відстеження механізму подачі і розгляду звернень, надання звітів і оцінка
– відслідковування домовленостей;
– інформування заявника звернення про стан її реалізації;
– оцінка механізму подачі і розгляду звернень у порівнянні з показниками управління.
Строки для виконання
Крок 1.
Підтвердження отримання звернення та її реєстрація – 3 робочі дні;
Крок 2.
Повідомлення про прийнятність або неприйнятність – 15 робочих днів;
Крок 3.
Рішення і повідомлення про відповідь – 15 робочих днів.
Строки по Кроку 2 і Кроку 2 можуть змінюватися в залежності від складності звернення.
Відповідні звернення управляються Керівним Комітетом із сталого розвитку і передаються йому для аналізу прийнятності та подальшого управління.